lauantai 15. marraskuuta 2014

Kaksi kuvaa kertoo enemmän kuin tuhat haukahdusta!

Maha ulkoa (59vrk)

Maha sisältä (57vrk)
Päivä on kulunut taas samaa rataa; ulos löntystelemään, sisälle nukkumaan, ruokaa, ulos löntystelemään, sisälle nukkumaan, ruokaa, ulos....
Yhden todella arkaluontoisen asian haluan vielä kertoa; ihmispomo on alkanu heilumaan tuolla minun ahterin suunnalla semmoisen vastenmielisen, piippailevan puikon kanssa. Kaikkeen sitä joutuu kunniallinen koiraeläin nöyrtymään. Oon todennu kuitenki, että makaan ihan hievahtamatta paikallani, niin koko juttu on nopeemmin ohi. Jotenki tämän kyllä ihmispomolle vielä jonain päivänä kostan.. Kyllä se selitti, että kyseinen juttu on tärkeää ja kertoo, että milloin pennut alkaa syntyä ja plaa plaa plaa. Minä kyllä ehkä todellakin huomaan, milloin ne alkaa syntyä!? Ihan ilman piippailevia puikkojakin.. Onneksi olen koira, koska en ikinä oppisi täysin ymmärtämään nuita ihmisten aivoituksia!
Jokatapauksessa, ihmispomo nyt odottaa kuin kuuta nousevaa, että se puikko piippais ennenkuin siinä on lukema 37. Sitä se odottaa, voi kuulkaa, sitä se todella odottaa! Pitäsköhän mun lähteä taas muistuttamaan sitä siitä, että kuka tässä oikeestaan sen raskaimman duunin tekee...?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti