maanantai 3. marraskuuta 2014

Pikaiset kuulumiset

Hauh!

Täällä aika matelee, ainakin jos ihmispomolta kysytään. En oikein tiedä, pitäskö sitä sääliä vai halveksua, mutta kyllä se stressaa ihan tyhjää. Minähän tässä tiine olen, ja hoidan koko homman. Keskittys nyt vaan ihan omiin juttuihinsa!

No joo, kyllä se toisaalta tuntuu kivalta, kun se tavallistakin enemmän paijaa ja rapsuttelee. Sillä on kauhee pakkomielle hivellä tuota mun mahaa ja kauheesti se miettii, että onko se pienempi vai samankokonen kuin viimeksi. Ihan kuin sillä olis jotain väliä!? Eilen ihmispomo onnesta soikeena ilmoitti, että se tunsi ensimmäiset pennun liikkeet käteensä. Olin siinä vähän että no älä!? Mulla se mylläys on kuule ollu jo tovin melkosta!

Eilen ihmispomo ja isäntä alkoivat hillua yhden ihmislapsen huoneessa ja minä jo kerkesin miettiä, että eikait me vaan olla muuttamassa? Alkoivat nimittäin purkaa sänkyä ja siirtelivät huonekaluja tohkeissaan. Mutta tänään sitten salaisuus paljastui, kun ne esitteliki mulle mun tulevan pentulaatikon! Olen yrittänyt kyllä vihjaista useampaan kertaan, että tuo etuterassin alunen olisi mulle oikeinki mieluinen pesänpaikka. Mutta minä vahvasti luulen, että ihmispomo ei sulata sitä. Se kun haluaa ihan välttämättä olla doulana paikalla, kun synnytän. Joten, kävin sen mieliksi sitten jo makoilemassa pentulaatikossa. Ihan kiva se kyllä oli, ei sitä käy kiistäminen. Pentulaatikko oli tehty ihmislapsen vanhasta sängystä, se kun kuulemma tarvii uuden. Aika kätevää, sanoisin. Ihmispomo kertoi että kulkuaukkoon tulee ovi, kunhan pennut on syntyny ja että laitoja voi korottaa, jos on tarpeen. Mietti se myös, että saattasin haluta siihen vielä katoksen, viimeksi oli semmonen pingotettu lakana ja tykkäsin siitä kyllä kovasti! Olen tilannut sinne paaaljon pehmusteita, kuten pyyhkeitä ja peittoja, sillä tykkään tehdä sitten pesää ihan antaumuksella. Onneksi ihmispomo tämän jo tietää ja lupasi, että laatikkoon ilmestyy kyllä lähempänä h-hetkeä tykötarpeita.
Semmosen ne mulle tekasivat

Sain tässä molemmilta isukkivaihtoehdoilta vähän terkkuja ja oli kiva kuulla, että nekin siellä oottelee perheenlisäystä.

Tässä nyt muutama kuva minun pentumahasta, ihmispomo kun siitä kuvia räpsii lähes päivittäin. Ja sitten lähden vielä käymään kuspissalla. On meinaan jo pitkä yö pidättää, nuo kakarat kun potkii virtsarakkoa uuuh.
Sieltä se pullottaa.. nyt on 47vrk Oliverin ja 46vrk Pipon heilastelusta.

Puhuvat amppari-, omena- ja päärynävartaloista. Niin mikähän tää sitten on??

Jaahas, kakara ja kollinruttana murjottavat, kun niitä ei kuulemma yhtään huomioida. Joten tässä nyt niistäki just otetut räpsäisyt. Tuo kakara on alkanu jotenki kunnioittamaan minua aiempaaki enemmän se suorastaan pitää minua pyhänä jumalattarena. Ja tuo kissa.. mulla meinaa välillä oikeesti palaa käpy sen kans ku se työntää nokkansa joka paikkaan. Arvatkaa vaan, kävikö se jo vetämässä sikeitä MUN pentulaatikossa. Ei jestas, että voi olla Rasittava ja Röyhkee!
Kakara

Se, jota ilmanki voisin elää, eikä muuten tekis tiukkaakaan. Se esittää tosi söpöä ja viatonta, mutta sen aivot on jääneet jonneki toimitusmatkalle ja sen kynnet & hampaat on suoraan helvetistä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti